№
з/п
|
Дата
|
Скоригована дата
|
Тема уроку
|
Примітка
|
І СЕМЕСТР
|
Вступ. Оригінальна й перекладна література в сучасному світі
|
1
|
|
|
Значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Формування читача в епоху цифрових технологій. Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості. Перекладна література як важлива складова вітчизняної культури й чинник формування української нації
|
|
Золоті сторінки далеких епох
|
2
|
|
|
Давня Греція. Етапи й шедеври античності (огляд) . Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в «Одіссеї» Гомера
|
|
3
|
|
|
Уславлення людського розуму, вірності, винахідливості й допитливості. Засудження беззаконня, насильства, несправедливості, самовпевненості й марнославства. Образ Одіссея
|
|
4
|
|
|
Специфіка італійського Відродження, його основні етапи, представники. Роль Данте Аліґ’єрі в історії європейської культури. Поема «Божественна комедія» як філософсько-художній синтез середньовічної культури й утілення ідей раннього Відродження
|
|
5
|
|
|
Особливості композиції поеми Данте «Божественна комедія». Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів. Жанрова своєрідність твору
|
|
6
|
|
|
Ренесанс в Англії: здобутки та представники. Здобутки драматургії Вільяма Шекспіра. Філософські й моральні проблеми в трагедії В. Шекспіра «Гамлет». Провідні мотиви твору. Художній простір (данське королівство як символ)
|
|
7
|
|
|
В . Шекспір «Гамлет» . «Чи бути, чи не бути?»: філософська проблематика трагедії
|
|
8
|
|
|
Багатогранність шекспірівських характерів. Відкритість твору в часі, його рецепція та інтерпретації за наступних епох. РМ. Гамлет — вічний образ світової літератури
|
|
9
|
|
|
Контрольна робота за темами «Вступ. Оригінальна й перекладна література в сучасному світі», «Золоті сторінки далеких епох»
|
|
Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму ХІХ століття
|
10
|
|
|
Специфіка переходу від романтизму до реалізму. Романтизм у Німеччині. Ернст Теодор Амадей Гофман «Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер». Е. Т. А. Гофман як представник гротескної течії романтизму: віхи мистецького шляху
|
|
11
|
|
|
Особливості сюжету й композиції повісті Е. Т. А. Гофмана «Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер». Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості митця
|
|
12
|
|
|
Гротескні образи в повісті Е. Т. А. Гофмана «Крихітка Цахес, на прізвисько Циннобер». Викривальний зміст твору. Символіка
|
|
13
|
|
|
ПЧ. Е. Т. А. Гофман «Золотий горнець»
|
|
14
|
|
|
Школа «чистого мистецтва» в російській поезії. Лірика Ф. І. Тютчева й А. А. Фета (огляд). Художня довершеність творів
|
|
15
|
|
|
Розвиток романтизму в США, видатні представники місце Волта Вітмена в літературному процесі США . Особливості світобачення митця. Зв’язок збірки «Листя трави» з історією та життям Америки . Тематика, проблематика, композиція збірки
|
|
16
|
|
|
Образ ліричного героя збірки В. Вітмена «Листя трави». Символи. Традиції й художнє новаторство В. Вітмена. РМ. Виразне читання віршів митця. Тематичне оцінювання
|
|
ІІ СЕМЕСТР
|
Роман ХІХ століття
|
17
|
|
|
Особливості роману XIX ст. Значення Ґюстава Флобера для розвитку реалізму. «Пані Боварі» Ґ. Флобера: конфлікт романтичних ілюзій та дійсності, сюжет і композиція, зображення суспільства
|
|
18
|
|
|
Еволюція Емми Боварі. Образи обивателів. Об’єктивний стиль Ґ. Флобера. Психологічні деталі. Боваризм як суспільно-психологічне явище
|
|
19
|
|
|
Оскар Уайльд «Портрет Доріана Ґрея». Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця
|
|
20
|
|
|
Проблема краси й моралі в романі О. Уайльда «Портрет Доріана Ґрея». Система образів
|
|
21
|
|
|
Еволюція головного героя роману О. Уайльда «Портрет Доріана Ґрея». Роль фантастики й символіка у творі. Традиції і новаторство митця в жанрі роману
|
|
22
|
|
|
РМ. Дискусія ««Портрет Доріана Ґрея» слід вважати моральною чи аморальною книгою?». Підготовка до написання контрольного домашнього твору. Тематичне оцінювання
|
|
Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці
|
23
|
|
|
Шарль Бодлер — пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Сонет «Альбатрос»
|
|
24
|
|
|
Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера. («Відповідності», «Вечорова гармонія»). РМ. Виразне читання віршів митця напам’ять
|
|
25
|
|
|
Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці
|
|
26
|
|
|
Поль Верлен «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня». Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музикальність, живописність лірики
|
|
27
|
|
|
Артюр Рембо «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія»
|
|
28
|
|
|
Контрольна робота за темою «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці»
|
|
Драматургія кінця XIX — початку XX ст.
|
29
|
|
|
Моріс Метерлінк «Синій птах». М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми» Концепція символістського театру
|
|
30
|
|
|
Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії М Метерлінка «Синій птах»
|
|
31
|
|
|
Особливості розвитку сюжету казки-феєрії М . Метерлінка «Синій птах». Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу
|
|
Сучасна література в юнацькому читанні
|
32
|
|
|
Паоло Коельйо «Алхімік». Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Мотиви й образи світової культури у творі Ознаки роману-притчі
|
|
33
|
|
|
Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік». Поняття своя доля, призначення, мрія душі, сенс існування. Система образів (пастух Сантьяґо, Фатіма, Мельхіседек, Алхімік)
|
|
34
|
|
|
ПЧ. Цикл творів Сью Таунсенд про Адріана Моула. Еволюція головного героя, формування характеру й цінностей Авторська іронія жанр щоденника
|
|
Підсумки
|
35
|
|
|
Підсумковий урок. Тематичне оцінювання
|
|