№ П\п
|
Дата
|
Тема і зміст уроку
|
Примітка
|
Тематичний блок № 4 «Дружба і кохання» (9 год.)
|
31
|
15.01
|
Олександр Сергійович Пушкін (1799-1837).«19 жовтня 1825 року»
|
|
32
|
18.01
|
Уславлення дружби й вірності у вірші О.С. Пушкіна «19 жовтня». Авторські спогади й роздуми у творі.
|
|
33
|
22.01
|
Олександр Грін «Пурпурові вітрила»
|
|
34
|
25.01
|
Поєднання реального і фантастичного в повісті-феєрії Олександра Гріна «Пурпурові вітрила»
|
|
35
|
29.01
|
Основний конфлікт повісті-феєрії Олександра Гріна «Пурпурові вітрила»
|
|
36
|
01.02
|
Символіка образу пурпурових вітрил.
|
|
37
|
05.02
|
Особливості зображення любовних переживань у вірші Роберта Бернса «Любов»
|
|
38
|
08.02
|
Поєднання світу людини й світу природи у відображенні найкращих людських почуттів у вірші Генріха Гейне «Коли настав чудовий май…»
|
|
39
|
12.02
|
Тема вірності й любові у вірші Костянтина Симонова «Жди мене…». Поєднання долі людини з долею народу
|
|
40
|
15.02
|
Розвиток зв'язного мовлення. (у) Поетизація високого почуття любові, особливості його художнього розкриття. Виразне читання напам’ять віршів сучасних зарубіжних поетів про дружбу й кохання
|
|
41
|
19.02
|
Контрольний письмовий твір Написання ліричного есе на основі вивчених творів про дружбу й кохання
|
|
42
|
22.02
|
Контрольна робота № 4 за темою «Дружба і кохання»
|
|
Тематичний блок № 5 «Літературний детектив» (9 год.)
|
43
|
26.02
|
Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Жанрове розмаїття детективів.
|
|
44
|
01.03
|
ЕдгарАллан По – засновник жанру детективу у світовійлітературі. Особливості сюжету й композиційноїбудовиповісті «Золотий жук»
|
|
45
|
05.03
|
Особливостістворення й функціонуваннясистемиобразів у літературномудетективі: Легран, Джупітер, оповідач
|
|
46
|
12.03
|
А. К. Дойл – відомий автор класичнихдетективів, популярністьйогогероїв у різнихкраїнах. Особливості сюжету й композиціїоповідань про Шерлока Холмса
|
|
47
|
15.03
|
Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка»
|
|
48
|
19.03
|
Іронічнезображенняпристрастілюдини до легкого збагачення в оповіданні «Спілкарудих»
|
|
49
|
22.03
|
Шерлок Холмс і доктор Ватсон. Сутність і сила «дедуктивного методу» Холмса, сенс і художнізасобийогопротиставленнямисленнюпересічноїлюдини.
|
|
50
|
02.04
|
Позакласне читання.Агата Крісті. «Десять негренят». Особливостірозвиткудетективноїінтриги у творі
|
|
Тематичний блок № 6 «Світова новела»
|
51
|
05.04
|
Новела як літературний жанр. О.Генрі - майстер світової новели. Провідні проблеми новели О. Генрі «Останній листок». Образи Сью і Джонсі, їх динаміка
|
|
52
|
12.04
|
Новела «Останній листок» О. Генрі – гімн людині, здатній на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана
|
|
53
|
16.04
|
Моральні цінності в новелі О.Генрі «Дари волхвів»
|
|
54
|
19.04
|
Герберт Джордж Уеллс (1866-1946).«Чарівна крамниця» Особливості фантастичного світу в новелі Герберта Уеллса «Чарівнакрамниця»
|
|
55
|
23.04
|
Світ очима дітей і дорослих у новелі Г.Уеллса «Чарівна крамниця»
|
|
56
|
26.04
|
Рюноске Акутагава (1892-1927). «Павутинка»Філософськийзміст новели РюноскеАкутагава «Павутинка» Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі Р. Акутагави «Павутинка».
|
|
57
|
30.04
|
Позакласне читання.Хто й чому бреше? Де проходить межа дозволеного? (до розуміння головної проблеми новели Курта Воннегута «Брехня»)
|
|
58
|
03.05
|
Розвиток зв'язного мовлення (п) Створення фанфіку на основі творів О. Генрі, Г. Уеллса та Р. Акутагави
|
|
59
|
07.05
|
Контрольна робота «Літературний детектив» та «Світова новела»
|
|
Сучасна література
|
60
|
10.05
|
АйзекАзімов (1920-1992). «Фах» Роздуми про майбутнє людини і людства. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини
|
|
61
|
14.05
|
Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей
|
|
62
|
17.05
|
ДіанаВінн Джонс (1934-2011). «Мандрівний замок Хаула»
|
|
63
|
21.05
|
Поєднання елементів казки і детективу у творі. Роль художнього прийому чаклунства. Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів.
|
|
64
|
24.05
|
Контрольна робота № 6 за творчістю Р. Дала, Т. Янсон, П. Маара
Узагальнення вивченого за рік
|
|